Taki komunikat pojawia się najczęściej, kiedy wprowadzamy zmiany w platformie. Na urządzeniu (komputerze/telefonie/tablecie/routerze) użytkownika zapisane są elementy starej wersji platformy – i wtedy może pojawić się taki komunikat.
Najczęściej urządzenia użytkownika czyszczą się cyklicznie, czasami trwa to do 24h. Ale można je szybko wyczyścić w taki sposób:
- Wylogować i zalogować się jeszcze raz
- Zrestartować router internetowy
- Wyczyścić pamięć cache w przeglądarce według instrukcji: https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=pl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Jeśli po wykonaniu powyższych kroków nadal występuje problem, napisz do nas używając formularza poniżej. Pamiętaj o szczegółowym opisie sytuacji, załączeniu linku do strony, na której występuje problem oraz zrzut ekranu (jak zrobić zrzut ekranu?) – to pozwoli nam szybko zdiagnozować i naprawić problem.